?

Log in

No account? Create an account
FRIENDS ONLY BANNERS and icons' Journal [entries|friends|calendar]
FRIENDS ONLY BANNERS and icons

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Vincent Price! [20 Nov 2005|03:06am]

kit_tricky
~Comment.
~Credit.
~Alter if you want.
~DO NOT HOTLINK!!!


Teasers: 1 Image hosted by Photobucket.com 2 Image hosted by Photobucket.com 3 Image hosted by Photobucket.com


The rest are here.
post comment

Randomness [07 Nov 2005|06:01pm]

kit_tricky
The usual rules apply..

~Comments are nice.
~Credit is a must.
~Alter if you want.
~NO HOTLINKING!



Teasers: Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com


Click it like you mean it.
post comment

Random Monster Icons! [21 Sep 2005|06:25pm]

kit_tricky
[ mood | silly ]

~ Comment and credit please.
~ Alter if you want.
~ DO NOT DIRECT/HOTLINK.
~ Betcha can't lick your own elbow! (yeah, nevermind)

::slighty-sorta-kinda-a-little-graphic::

Teasers: Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com


Just click here!!!


Enjoy!

post comment

[20 Sep 2005|11:20am]

kit_tricky
[ mood | bored ]

I have this icon saved but I can't remember who made it. I want to use it but only with proper credit.

Image hosted by Photobucket.com

Does anyone know who made it?

post comment

[18 Sep 2005|09:51pm]

kit_tricky
~Comment and credit.
~Alter if you want.
~DO NOT DIRECT/HOT LINK!


Warning: Strong language and sexual content!


Teasers: Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com


THE REST ARE HERE

X-posted
post comment

A PUBLIC ANNOUNCMENT [13 Sep 2005|01:12am]

willow003
Don't trust this person- boyslie2me She'll steal your icons even though you clearly ask to be credited for the time and effort you put into them.
post comment

[08 Sep 2005|10:53pm]

kit_tricky
Welcome to Kit's icon-stealing-non-crediting shit list!

Basically I only have one and 1/2 for right now.

coq_roq
is an icon stealing non crediting bastard.

boyslie2me is almost as bad.


Dear coq_roq
You have been asked several times (basically thru boyslie2me since that's your lil gf and she took them for you) to give proper credit, and since you haven't...well, welcome to the shit list. If you either delete my icons from your journal, or give me proper credit, then, and only then, will you be taken off my shit list. Until that time you will remain on my list for everyone to know you're an ass.

Dear boyslie2me
Thanks for giving him my icons so he could not credit me. Please do not take any more of my icons until you can prove that you don't suck.


Thank you an have a good night. Or not, I really don't care.



Side Note: I usually only give 1 warning before people get on my shit list. So watch yourselves. I shouldn't have to follow you around and give mutiple warnings.
post comment

[07 Sep 2005|08:14pm]

kit_tricky
[ mood | irritated ]

I think I am gonna start a "List Of Shame" for everyone who steals icons. Especially those who have been asked repeatedly to credit. I mean, it's not that big of a deal if it's only like 1 (even tho I'm still a stickler for crediting), but when it's MUTIPLE icons...then it's just gay.
So yeah. I'm gonna start a list of those bastards and they won't be taken off until they at leaste give me credit, or delete my icons.
And what I soooooooo can't stand is when people steal my personal icons and use them. Ugh.

I can't help that I'm a picky bitch.

5 comments|post comment

[02 Sep 2005|11:06pm]

kit_tricky
I offer Super Mario Brothers/Nintendo related icons!


~ Comment and credit.
~ Alter if you want.
~ DO NOT DIRECT/HOT LINK.
~ Warning to my dialup homies.


Teasers: Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com


The rest are HERE

Hope you like!
2 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]